Sunday, June 8, 2014

More Than I Expected.



'Result dah keluar?'

'Bila result keluar?'

soalan femes sejak Jun menonjolkan diri. sampai aku rasa tak debar dah tunggu result. tapi, cuma satu, aku risau setiap kali ada yang menanya. tertanya-tanya, macam mana ye result kali ni. OK atau KO. usaha aku tak memadai. final exam lepas, aku lah orang yang paling payah nak mujahadah lawan nafsu tidur. buka buku, mata konfem layu. layu selayunya. payah, tersangat payah. dah la 60 markah untuk final exam. susah nak skor. carry mark sikit. memang redha sangat.

'ibu, jangan marah tau kalau tak dekan.' <------ ayat femes untuk ibu

betul la. aku tak cuak pun bila nak tengok result. sebab aku yakin sangat aku dapat rendah. muka dah redha sangat. yakin terlebih dah ni.

thalathah fasilah arba'ah wa thamanun   [rasanya betul dah sebut macam ni dalam arab. fail sikit bab nombor]

oke. tergamam. Alhamdulillah. Dia bagi apa yang aku tak jangka. aku memang yakin sangat dapat rendah dari ni.

Tuhan tidak pernah mengecewakan hambanya. Alhamdulillah :')

No comments:

Post a Comment