Sunday, June 16, 2013

Sayang Beliau Ketat-Ketat!



Aku hanya gadis biasa
Yang dibesarkan seorang ayah yang luar biasa
Membesarkanku utk mengenal diriNya
Demi menggapai redhaNya.

Aku hanya manusia biasa
Yang dibesarkan seorang ayah yang luar biasa
Mengenalkanku siapa pencipta
Agar berjaya menggapai redhaNya

My father is my hero after Allah. Tak ada siapa yang dapat ganti ayah aku. Dia memberi aku kehidupan, dia mengenalkan aku siapa Sang Pencipta, dia menjadi pembela aku, dia disamping aku dalam apa-apa jua keadaan, dia menegur aku di kala aku membuat kesilapan, dialah segalanya. Dan yang paling penting, dia menyayangi aku, walau dalam apa jua keadaan, sentiasa berdampingan denganku.

Everyday is father's day. Sayang ayah ketat-ketat. May last till Jannah. InsyaAllah. Love you. =]

No comments:

Post a Comment