Sunday, October 9, 2011

Congratulation, sis !!

Alhamdulillah thumma alhamdulillah, akhirnya kakak dah konvo. Hanya tinggal saya seorang saja lagi. Tahun ini saya kan menduduki SPM. Cuaknya rasa. beberapa hari saja lagi. Ramai tanya, nanti nak ambil jurusan apa. Hmm, dulu saya memang bersemangat nak jadi doktor. Tak tahu kenapa. Sekarang tak semangat sangat nak jadi doktor. Hehehe..

Cerita mengenai konvo, saya gembira sangat. Saya dapat masuk sekali untuk melihat kakak saya kovo di IIUM. Tahniah kakak!! Kakak suruh masuk sekali kat dalam dewan tu, kakak kata biar sedar sikit nak SPM dah. Sepupu saya pun suruh masuk juga. Dia cakap biar bersemangat sikit nak SPM. Memang rasa bersemangat pun, lihat mereka  yang bergembira kerana berjaya menghabiskan pembelajaran.

Tahniah!!~




No comments:

Post a Comment